Intrebări frecvente

Pot să plasez o comandă online și să optez să o ridic de la sediu (în Cluj-Napoca)?

Desigur! După ce plasați o comandă online cu ridicare de la sediu, noi o vom pregăti și vă vom trimite un e-mail pentru a vă informa că aceasta a fost pregătită și că puteți trece să o ridicați. Comenzile pot fi ridicate de luni până vineri de pe strada Ion I.C. Brătianu nr. 36 (la intersecție cu strada Baba Novac), între orele 12:00-19:00.

Ce materiale sunt folosite pentru a împacheta produsele pentru livrare?

Nu folosim deloc plastic atunci când realizăm coletele pentru livrare! Atunci când este cazul, pentru protejarea produselor fragile folosim doar hârtie reciclată sau carton tocat, 100% compostabil (de cele mai multe ori refolosim materialele cu care au fost protejate produsele primite de la diverși furnizori).

Ne tipărim singuri etichetele de transport, pe hârtie reciclată și le lipim direct pe pachet, folosind bandă adezivă din hârtie – tot reciclată :). Astfel, reușim și să evitam plicurile de plastic transparent pe care multe companii de curierat le folosesc pentru a lipi AWB-ul de pachet. 

Pentru sigilarea pachetelor folosim doar bandă adezivă din hârtie reciclată, fără întărituri, care are un adeziv fără solvenți și substanțe toxice, fiind complet compostabilă. De asemenea, această bandă o primim fără a fi ambalată în plastic, ci doar cu o simplă etichetă de hârtie.

În cât timp vor ajunge produsele la mine, din momentul în care plasez comanda?

În general, produsele are trebui să ajungă la tine în 1-3 zile lucrătoare. Dacă plasezi comanda până la ora 12:00, e posibil ca acestea să fie preluate de curier chiar în aceeași zi, iar comenzile plasate după ora 12:00 vor fi preluate de curier a doua zi lucrătoare. În cazuri excepționale și rare, mai pot să existe întârzieri ce țin de firmele de curierat – fie cauzate de o supra-aglomerare a curierilor în anumite perioade (de exemplu, Black Friday, sărbători, etc.), fie cauzate de o problemă logistică internă. Astfel de întârzieri sunt foarte rare și nu țin direct de noi, însă vom face tot posibilul ca și în situațiile respective produsele să ajungă la tine cât mai repede.

Ce forme de plată acceptați?

Plata produselor poate fi realizată prin una dintre următoarele modalități:

  • Cu cardul, direct pe site, la plasarea comanzii
  • Prin ramburs, la curier, la primirea comenzii
  • Prin transfer bancar (pentru această metodă e necesară trimiterea confirmării plății înainte de livrarea produselor)
  • Cash, în cazul în care ați optat pentru ridicarea personală a produselor de la sediul de pe str. Ion I.C. Brătianu 36 (Cluj-Napoca).

Ce trebuie să fac dacă doresc să modific o comandă deja plasată?

Scrie-ne pe info@terrawell.ro sau suna-ne la 0743115290 cât mai repede. În cazul în care nu am predat deja comanda ta curierului, vom putea să o modificăm. Dacă, însă, aceasta a fost deja predată curierului, nu vom mai putea face modificări.

Am nevoie de un produs care momentan nu mai este pe stoc! Ce pot face?

Scrie-ne pe info@terrawell.ro sau suna-ne la 0743115290 și spune-ne care este produsul care te interesează, iar noi vom face tot posibilul ca produsul respectiv să revină cât mai curând pe stoc.

Ce fac daca am scris o adresa de livrare gresita sau un numar de telefon incorect?

Scrie-ne pe info@terrawell.ro sau suna-ne la 0743115290 cât mai repede. În cazul în care nu am predat deja coletul tău curierului, vom putea să o modificăm informațiile de livrare. Dacă, însă, coletul a fost deja predat curierului, nu vom mai putea face modificări.

Sunt un producator/distribuitor de produse sustenabile, care nu conțin plastic și nici nu sunt ambalate în plastic și aș vrea ca produsele mele să se regasească în magazinul Terrawell. Ce trebuie să fac?

Scrie-ne pe info@terrawell.ro. Suntem bucuroși să aflăm de cât mai mulți producători de produse sustenabile!