Politica de plată, livrare și retur
Plata produselor
Plata produselor comandate prin acest website poate fi realizată în următoarele modalități:
– Plata cu cardul, direct pe site, la plasarea comenzii;
– Plata produselor la curier, în momentul în care produsele sunt livrate (ramburs);
– Plata în avans, prin transfer bancar;
– Numerar sau cu cardul, la ridicarea produselor de la sediul din Cluj-Napoca, în cazul în care ați ales această opțiune.
Plata în sistem ramburs:
Prin acest tip de plată, vei plăti produsele doar în momentul în care acestea vor ajunge la tine, prin plata la curier. Va trebui, însă, să ai în vedere că unii curieri acceptă doar plata în numerar pentru ramburs și să fii pregătit în ziua în care este estimat că vei primi produsele.
Plata în avans, prin transfer bancar:
În cazul acestui tip de plată, poți plăti produsele în avans, prin ordin de plată. După plasarea comenzii, noi îți vom trimite factura pe email, împreună cu detaliile pentru plată. Va trebui doar să ne trimiți confirmarea plății și, din momentul în care primim banii, vom trimite comanda ta către curier.
Detaliile necesare pentru plata în avans prin ordin de plată sunt următoarele:
Nume: Gaudium Vitae
IBAN: RO82INGB0000999909171464
Banca: INGB CENTRALA
Moneda: RON
SWIFT: INGBROBU
BIC: INGB
Plata în numerar la ridicarea produselor:
Această opțiune va fi in curând disponibilă doar în cazul în care doriți să ridicați personal produsele de la punctul de lucru al firmei, în Cluj-Napoca. Ridicarea se poate face în zilele de luni-vineri, după ce vă confirmăm existența produselor în stoc și după ce ne comunicați ora și ziua la care doriți să ridicați produsele.
Livrarea produselor
Livrarea produselor se va face prin curier, prin serviciul standard. Prețul transportului nu este inclus în prețul produselor.
Costurile de livrare:
– Livrare prin curier oriunde în țară: 19 lei.
– Dacă doriți să ridicați personal produsele de la sediul din Cluj-Napoca (str. Fantanele nr. 34-36), acest lucru este, bineînteles, Gratuit.
Timpul de livrare: 2-7 zile lucrătoare.
Ne străduim ca produsele comandate să ajungă la tine în cel mai scurt timp. Pot fi situații, însă, în care unele produse nu sunt pe stoc sau sunt în proces de producție. În acest caz, te vom contacta și îți vom transmite care este timpul estimat în care produsele pot ajunge la tine.
Momentan, livrăm produsele pe teritoriul României. Însă, în cazul în care dorești să livrăm produsele la o adresă în afara granițelor, te rugăm să ne contactezi și vom face tot posibilul să găsim o soluție. 🙂
Costul de livrare acoperă o singură expediere a unei comenzi. În cazul în care livrarea nu s-a putut realiza cu succes și coletul este returnat nouă strict din vina clientului (acesta nu a putut fi contactat, nu a răspuns la telefon curierului, a amânat livrarea pe o altă zi după care nu a mai răspuns, a stabilit cu curierul că va ridica personal coletul de la sediul firmei de curierat însă nu s-a prezentat pentru ridicare, sau alte situații similare), însă clientul dorește totuși produsele și solicită să expediem din nou coletul după ce acesta ne-a fost inițial returnat, atunci vom taxa încă o dată valoarea transportului pentru fiecare expediere în plus față de expedierea inițială.
Returnarea produselor
Conform legii comerțului electronic OG nr.130/2000, art.7 alin.1 consumatorul (cumpărătorul) are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile calendaristice, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot rămâne în sarcina consumatorului (cumpărătorului ) sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
Astfel, ai dreptul ca, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor comandate, să returnezi produsul și să ne înștiințez asupra deciziei tale de a renunța la produsele comandate, fără obligativitatea invocării unui motiv anume.
Returul este acceptat doar atunci când produsele nu prezintă urme de uzură, se afla în stare perfectă( așa cum au fost livrate) și sunt în același ambalaj în care au fost livrate.
În acest caz, ai obligația de a păstra ambalajul in starea inițială. În cazul în care acesta prezintă urme de uzură sau este deteriorat, ne rezervam dreptul de a nu rambursa banii sau de a-l schimba cu un alt produs. Produsele care prezintă defecte precum: lovituri, zgârieturi, etichete murdare sau rupte, urme de uzură prin folosire, pete, crăpături, rupturi, sau sunt utilizate în alte condiții decât cele pentru care au fost create, nu se pot returna.
În cazul în care integritatea ambalajului sau a produselor sunt afectate (excepție făcând sigiliul pachetului), Gaudium Vitae SRL își rezervă dreptul de a nu înlocui sau rambursa contravaloarea produsului returnat.
În cazul în care dorești să returnezi produsele, trebuie avute în vedere următoarele:
· contravaloarea transportului va fi suportată de tine (cumpărător);
· produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care s-au livrat, adică noi și în cutie, împreună cu toate accesoriile aferente produsului, nefolosite, fără pete sau rupturi;
· Gaudium Vitae SRL se obligă să-ți returneze suma achitată, prin transfer bancar (în contul comunicat), imediat ce toate condițiile de mai sus au fost îndeplinite, în cel mult 14 zile calendaristice.
Suma de bani restituită pentru retur nu va include și cheltuielile de transport (dacă este cazul).
Comenzile cu produse cadou în cadrul diverselor promoții trebuie returnate integral, inclusiv cu produsul trimis cadou. In caz contrar, contravaloarea produsului oferit cadou va fi oprită din suma de rambursat.
Pentru returnarea unui produs te rugăm să ne contactezi la 0743115290 sau la adresa de email pentru a stabili modalitatea de returnare.